Regulamin sklepu internetowego Bardo
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego Bardo oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora w ramach serwisu dostępnego pod adresem internetowym http://ebardo.pl/.
- Administratorem Sklepu Internetowego jest firma Bardo z siedzibą w Luboniu
62-030, ul. Szkolna 26a, posiadająca NIP: 7792350304 oraz REGON: 362368107. - Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostępnych na Stronie Internetowej Sklepu, w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych, jak i poza Internetem.
- Zabronione jest również wykorzystywanie oznaczeń Sklepu internetowego, w tym charakterystycznych elementów identyfikacji wizualnej, bez zgody Administratora.
§ 2. Definicje
- Administrator - firma Bardo z siedzibą w Luboniu 62-030, ul. Szkolna 26a, posiadająca NIP: 7792350304 oraz REGON: 362368107.
- Hasło – hasło podane przez użytkownika w procesie Rejestracji w Sklepie.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto – konto użytkownika udostępniane Klientowi po zalogowaniu się w Sklepie, za pomocą danych podanych podczas Rejestracji.
- Koszyk – wirtualny koszyk zakupowy, do którego Klient wkłada Produkty zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu.
- Login – adres e-mail użytkownika, wykorzystywany w procesie Rejestracji i Logowania.
- Logowanie – proces, w którym użytkownik wpisując Login i Hasło na Stronie Internetowej Sklepu zyskuje dostęp do swojego Konta w Sklepie internetowym.
- Produkty – produkty prezentowane na Stronie Internetowej Sklepu.
- Rabat – upust cenowy naliczany w procesie Zamówienia, po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie.
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
- Rejestracja – proces, w którym użytkownik wpisując Login i Hasło na Stronie Internetowej Sklepu zakłada Konto w Sklepie.
- Sklep – sklep internetowy w domenie http://ebardo.pl/.
- Strona Internetowa Sklepu – strona: http://ebardo.pl/.
- Zamówienie – proces, w którym Klient dokonuje wyboru Produktów na Stronie Internetowej Sklepu oraz potwierdza wolę ich zakupu poprzez wybranie ikony wirtualnego koszyka na liście Produktów lub na karcie wybranego Produktu.
§ 3. Korzystanie ze Sklepu internetowego
- Korzystanie ze Sklepu oznacza w szczególności zapoznawanie się z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
- Korzystanie ze Sklepu odbywać może się wyłącznie na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Administrator dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem najpopularniejszych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające wyświetlanie Strony Internetowej Sklepu:
- przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Chrome 16, Firefox 10, Opera 11, Safari 5 lub nowsze;
- włączona obsługa języka Javascript;
- akceptacja plików typu „Cookies”;
- łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
§ 4. Rejestracja i Logowanie w Sklepie internetowym
- Aby dokonać zakupów w Sklepie internetowym, Klient:
- może dokonać Rejestracji na Stronie internetowej Sklepu. W tym celu należy podać wymagane dane: Login oraz Hasło. Dane podane podczas Rejestracji są również danymi do Logowania w Sklepie. Po poprawnej Rejestracji, na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację. Aby zakończyć proces rejestracji – należy odebrać e-mail z linkiem aktywacyjnym i otworzyć go w przeglądarce;
- może skorzystać z opcji zakupów bez rejestracji, gdzie nie jest wymagane zakładanie Konta w Sklepie.
- dane Klienta podane przez niego w formularzu rejestracyjnym;
- adres zamieszkania;
- dane do wysyłki zakupionych Produktów (jeśli są inne, niż adres zamieszkania);
- historię jego zakupów w Sklepie.
§ 5. Usunięcie Konta w Sklepie internetowym
- Klient Sklepu może w każdej chwili podjąć decyzję o usunięciu swojego Konta w Sklepie.
- W celu usunięcia Konta należy skontaktować się z Administratorem drogą mailową na adres: sklep@ebardo.pl
- W przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, Administrator może usunąć konto Klienta w Sklepie lub ograniczyć dostęp do Konta Klienta. Aby przywrócić utracony dostęp do Konta – użytkownik powinien skontaktować się z Administratorem, wysyłając wiadomość na adres: sklep@ebardo.pl
§ 6. Zamówienia, płatności, realizacja zamówień
- W ramach Sklepu publikowane są informacje o Produktach i terminie ich dostępności do zakupu. Informacje te nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert o treści wskazanej w informacji o Produkcie.
- Klient może składać Zamówienia w Sklepie przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę, za pośrednictwem Strony internetowej Sklepu.
- W celu dokonania zakupu Klient powinien spełnić jeden z warunków opisanych w punkcie § 4.1. niniejszego Regulaminu.
- Klient dokonuje wyboru Produktów poprzez dodanie wybranych Produktów do wirtualnego Koszyka. Umieszczenie Produktów w Koszyku nie wiąże się z ich rezerwacją. W przypadku wyczerpania ilości dostępnych Produktów przed zatwierdzeniem Zamówienia przez Klienta, Administrator zastrzega, że Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
- Po dokonaniu wyboru Produktów, Klient zobowiązany jest do wskazania pełnego i prawidłowego adresu dostawy.
- Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko w nadzwyczajnych okolicznościach po uzgodnieniu z Administratorem oraz przed przekazaniem Produktów przewoźnikowi w celu dostarczenia do Klienta.
- Klient może wybrać jedną z form dostawy oferowanych przez Sklep:
- Kurier
- Odbiór osobisty – po wcześniejszym ustaleniu pisemnym bądź telefonicznym z obsługą sklepu.
- Przelew bankowy.
- Szybki przelew Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
W celu skutecznego złożenia Zamówienia, Klient zobowiązany jest dokonać płatności za zamówiony Produkt niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
- Po potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta, na adres e-mail Klienta jest wysyłane potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Brak otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Klienta oznacza, że Zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji, a umowa sprzedaży nie doszła do skutku.
- Administrator nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki. W takiej sytuacji Administrator zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia Produktu.
- Sklep oferuje następujące Rabaty:
§ 7. Przetwarzanie danych osobowych
- Administrator Sklepu jest administratorem danych osobowych użytkowników zarejestrowanych w Sklepie.
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży Produktów oraz w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną.
§8. Postępowanie reklamacyjne
- Administrator zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego Produktu bez wad.
- Klient może złożyć reklamację w szczególności w przypadku niezgodności Produktu z umową, a także jeżeli działania Administratora przewidziane w niniejszym Regulaminie są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamacje należy składać na adres e-mail: sklep@ebardo.pl lub w formie listu poleconego na adres siedziby Administratora.
- Reklamacja, aby była rozpatrzona, powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail, pod którym Klient występuje w Sklepie;
- opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację;
- konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z Administratorem umowy;
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Administratorem;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Administratorem, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§9. Zwrot zamówienia i odstąpienie od umowy sprzedaży
- Z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. Odstąpienie od umowy może nastąpić poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: sklep@ebardo.pl, bądź pocztą tradycyjną, na adres Administratora. Zgłoszenia Klient dokonuje przy wykorzystaniu formularza, który otrzymuje drogą mailową od administratora sklepu
- W przypadku zwrotu Zamówienia, Produkt powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu nienoszącym śladów używania, z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego paragrafu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, gdy nabyty przez niego Produkt stanowi rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, gdy nabyty przez niego Produkt jest produktem żywnościowym lub innym produktem, dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Zwrot należności za zakupiony Produkt dokonany zostanie niezwłocznie po otrzymaniu przez Administratora zwracanego Produktu.
- Koszt zwrotu Produktu do Administratora ponosi Klient.
- Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Produkt.
- W przypadku przekroczenia terminów odstąpienia od umowy określonych w niniejszym paragrafie, Administrator odeśle Klientowi zwrócony Produkt na jego koszt.
§ 10. Postanowienia końcowe
- W przypadku zmiany Regulaminu, Administrator poinformuje o tym fakcie Klientów na Stronie Internetowej Sklepu. Nowy Regulamin wchodzi w życie nie szybciej, niż 7 dni od dnia jego publikacji.
- Klientów, którzy dokonali Zamówienia przed wejściem w życie nowego Regulaminu, obowiązuje Regulamin dotychczasowy.
- Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Administratorem na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.
- Wszelkie spory, które wynikną na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
W przypadku gdy klient będzie chciał odstąpić od umowy prosimy o kontakt z administracją sklepu w celu uzyskania formularzu odstąpienia od umowy.